Prihlásiť sa

Často kladené otázky

Je registrácia bezplatná?

Áno, registrácia pre Hostí aj Prevádzky je bezplatná. Spoplatnené je samotné pridanie Profilu Prevádzky/Ubytovania do katalógu. Každý Profil sa objednáva individuálne, teda k jednotlivým Profilom môžete priradzovať rôzne balíčky. Návod, ako pridať samotný Profil, nájdete na tomto odkaze: https://spoznaj.praveslovenske.sk/ako/

Aký je rozdiel medzi registráciou HOSŤ a PREVÁDZKA?

Základným rozdielom je využívanie tejto registrácie. Ako HOSŤ je možné robiť rezervácie či ukladať si Profily ako obľúbené. Ak sa registrujete ako PREVÁDZKA, máte možnosť pridávať Profily svojich prevádzok, manažovať rezervácie a konverzácie s klientmi.

Môžem sa zaregistrovať aj cez sociálne siete?

Samozrejme! Ale je to určené len pre registráciu ako HOSŤ. Ak ste tak spravili omylom, že ste sa napríklad zaregistrovali cez Facebook ale chcete to používať ako firemnú registráciu, kontaktujte nás na objednavky@praveslovenske.sk s požiadavkou o zmenu registrácie, a prepneme Vám túto registráciu na firemnú. Prípadne môžte tak spraviť aj sami v nastavení svojho účtu po prihlásení.

Zaregistroval/a som sa cez sociálne siete. Ako sa dostanem k heslu?

Ak ste sa zaregistrovali napr. cez Facebook, tak vždy sa môžete prihlasovať jednoducho cez Facebook, teda nepotrebujete heslo. Ale ak by ste sa chceli prihlásiť do svojho účtu na inom počítači, kde potrebujete už heslo, tak si dajte vygenerovať nové heslo cez funkciu „Zabudli ste heslo?“ pri prihlásení. Takto sa vygeneruje k účtu nové heslo, ktoré si môžete dodatočne v administrácii zmeniť.

Prečo je potrebné vyplniť Objednávku?

Hlavné sú Vaše fakturačné údaje pre overenie identity a vykonanie oficiálnej objednávky zaradenia Profilu do katalógu. Vaše fakturačné údaje sa nebudú nikde verejne zobrazovať, slúžia iba na verifikáciu a potvrdenie objednávky zverejnenia Profilu a vygenerovanie správnej faktúry k vykonanej platbe.

Prečo je Profil aktívny iba 1 rok?

Pretože firmy a prevádzky priebežne zanikajú alebo sa sťahujú. Avšak málokedy si spomenú, že okrem vlastných webstránok či sociálnych sietí je potrebné upraviť údaje aj v katalógoch, kde sa v minulosti registrovali. A tak ich aspoň týmto spôsobom raz ročne upozorníme, že majú u nás vytvorený Profil. Ak je všetko OK, predĺžia si ho na ďalší rok, prípadne upravia údaje na aktuálne. Ak firma náhodou zanikla, zanikne automaticky aj Profil, nakoľko ho nikto nepredĺži a tak budeme mať aspoň aktuálne informácie.

Môžem si pridať viac Profilov?

Samozrejme! Registrovaný používateľ môže pridať neobmedzený počet Profilov, nakoľko ku každému je vystavená samostatná objednávka.

Koľko fotiek môžem pridať do Fotogalérie Profilu?

Minimálne 4 a maximálne 20. Ak pridáte aspoň 4 fotky, získate peknú galériu v hlavičke Profilu, ktorá hneď upúta návštevníka. Fotky môžete pridávať aj väčšie bez nutnosti zmenšovania v počítači, náš portál ich pri nahrávaní automaticky zmenší na potrebnú veľkosť.

Prečo sa pridaný Profil nezobrazuje?

Po vyplnení formulára a odoslaní Objednávky sa Vám tento Profil zobrazí v administrácii účtu ako „čakajúci“. Následne je Profil už u nás pripravený na kontrolu. Akonáhle bude všetko overené a platba za objednávku uhradená, Profil bude zverejnený. Ak sa tak neudeje do 7 dní, kontaktujte nás na objednavky@praveslovenske.sk. Môže sa stať, že overenie Profilu trvá dlhšie ak je zle vyplnený. Vtedy sú kontrolované dáta upravované manuálne a doplnené potrebné údaje, aby návštevník stránky dostal čo najlepšie informácie.

Môžem si Profil dodatočne upraviť?

Samozrejme! V administrácii máte plný prístup ku svojim Profilom, ktoré môžete kedykoľvek upravovať.

Pre koho je určený rezervačný systém v Profile?

Rezervačný systém je vhodný pre kohokoľvek, kto si plánuje časové termíny. Teda ak ste napríklad hotelová reštaurácia, vďaka tejto miniaplikácii si môžu zákazníci vopred napr. rezervovať stôl na daný termín a hodinu. Ak poskytujete ubytovanie, môžete si týmto spôsobom rezervovať izby. Tak je to v systéme u oboch strán potvrdené – Vy ako prevádzka to buď potvrdíte, alebo zamietnete, že kapacity sú už plné. Ak si v Profile pridáte aj CENY – teda môže to byť aj cenník služby alebo vstupného, zákazníci si môžu vďaka tejto miniaplikácii rezervovať konkrétnu službu/vstup na konkrétny termín. Vám následne príde na e-mail notifikácia o rezervácii, na ktorú môžete po prihlásení reagovať.

Môžem si pri svojom Profile vypnúť Hodnotenia?

Nie. Zákazník má právo hodnotiť prevádzku, kde bol a prípadne minul svoje peniaze. A každá pozitívna recenzia len dodá Vášmu podnikaniu „kredit“ a dôveryhodnosť pre ďalších zákazníkov. A určite nie je tragédiou ani negatívne hodnotenie, ak je konštruktívne. Vás ako prevádzkovateľa to posúva vpred, dozviete sa o možných nedostatkoch, na ktorých môžete zapracovať. A ku každému hodnoteniu sa môžete cez administráciu aj vyjadriť ako prevádzka. Samozrejme ak dôjde v nedôvodným či vulgárnym atakom cez tieto hodnotenia, stačí nás kontaktovať a budeme danú situáciu riešiť.

Môžem si k Profilu pridať aj vlastnú virtuálnu prehliadku?

Áno, ale tieto „iframe“ virtuálky sa pridávajú k Profilu manuálne povolením dodatočného javascriptu, takže je to nadštandardná služba, ktorá sa dodatočne dorieši cez e-mailovú komunikáciu. Priamo je možné vložiť napríklad YouTube video vizitku.

Môžem si dodatočne objednať vyšší balíček?

Áno, je to možné. Stačí nás kontaktovať a Váš Profil prepneme na „Odporúčaný“ – teda vyšší balíček, prípadne spravíme reklamnú kampaň na mieru.

CLOSE
CLOSE